NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Proszę przeczytaj poniższe FAQ zanim wyślesz wiadomość.

Jaki jest czas wysyłki mojego zamówienia?

WAŻNE! Ze względu na zwiększoną ilość zamówień czas realizacji zamówień jest obecnie wydłużony do 30 dni roboczych. Zamówienia złożone od 17.11.2021 nie mają już niestety gwarancji dostawy przed Świętami.

Wiemy, że zamówioną rzecz chcesz mieć jak najszybciej u siebie. Uwierz nam, robimy wszystko, aby tak się stało. Jednak każdy produkt jest wykonywany ręcznie. Składa się nawet z kilku tysięcy ściegów. Czas produkcji trwa od kilku do nawet kilkunastu godzin. Dlatego jeśli zdarzy się, że otrzymasz produkt 2-3 dni póżniej. Proszę nie złość się na nas. Robimy co możemy 🙂

Czy mogę zamówić okucia inne niż srebrne?

Tak, oprócz srebrnych wykonujemy okucia złote, czarne oraz postarzane złoto. Jeśli chcesz zmienić okucia wystarczy dodać informację w uwach do zamówienia.

Czy mogę zmienić długość paska przy torebce?

Tak! Możemy dostosować długość paska i rączki do Twoich indywidualnych potrzeb. Wystarczy, że dodasz idealną dla siebie długość w uwagach do zamówienia. I taką też wykonamy 🙂

Jakie są opcje wysyłki i jaki jest ich koszt?

Przesyłka krajowa:

Paczkomaty InPost – 11,00zł

Poczta Polska Kurier48 – 14,90zł

Przesyłka kurierska – 16,00zł

Przesyłka zagraniczna:

Przesyłka kurierska DPD – cena uzależniona od kraju wysyłki, widoczna w koszyku po wpisaniu adresu

Jakie rodzaje płatności akceptujesz?

PayPal – pozwala również na płatności kartą bez logowania

Przelewy24 – obsługuje większość najpopularniejszych banków w Polsce

PayPo – płatność odroczona bezpłatnie nawet do 30dni. Jeśli chcesz wybrać tą opcję, najpierw wybierz Przelewy24.

Zwykły przelew – dane do przelewu poniżej:

Static Motion Daniel Lisewski

ul.Plac Wolności 2/5, 86-200 Chełmno

nr rachunku bankowego:

31 1140 2004 0000 3002 7879 4780

Czy jest możliwość zamówienia produktów w innych rozmiarach niż te podane w sklepie internetowym?

Oczywiście, aby zamówić produkt w indywidualnych wymiarach proszę o kontakt przez formularz widoczny po prawej stronie lub poprzez wiadomość na adres: kontakt@knate.pl

skontaktuj się ze mną